follow

מעצבי פנים

אושרי נשוי + 3, גר בגבעתיים, ודנה קושמירסקי, נשואה + 2, גרה בתל אביב.
שם המשרד: אבירם – קושמירסקי, גבעתיים.
השכלה אקדמית: השכלה משולבת אקדמית לצד הכשרות בחו״ל ובארץ לאורך השנים, אך מעידים על עצמם שעקומת הלמידה שלהם מושתתת בעיקרה על אוטודידקטיות בכל הקשור לעולם העיצוב ולתחומים הנושקים לו.
סגנון העיצוב: "עיצוב שהוא מעבר לזמן, יצירתי ומחדש, מודרני ובעיקר רלוונטי לסגנון חיים של נוחות בת זמננו. תפיסתנו העיצובית דוגלת ב-Honest Design, עיצוב כן ששם דגש על שימוש בחומר הטבעי. השפה העיצובית שלנו נכנסת לכל פרויקט, אך החותם הסופי ניתן לו על ידי בעליו. אנחנו מעצבים עבור לקוחותינו Personal design – עיצוב אישי התפור עבורם ולסגנון חייהם. תפיסתנו היא First concept, then design: חשיבה עמוקה ויוצרת, המקדימה את שלב התכנון והעיצוב עד לגיבוש קונספט עיצוב מהודק המייחד את הפרויקט, רק אז ניגש לעבודת התכנון והעיצוב".
מקורות השראה: "האנשים שמולם אנחנו עובדים, וכל מה שמתרחש לנגד עינינו ויכול להוות עבורנו השראה, מהפרט הקטן ביותר ועד לטבע בהתגלמותו".
פרויקט אחד שאתם גאים בו: "לכל פרויקט סיפור ושונות ייחודיים משלו. לדוגמה, עבור דיירים שהם אנשי העולם הגדול, שוחרי תרבות ובעלי מודעות גבוהה לאסתטיקה, גובש הקונספט sophisticated השם דגש על תחכום: במרכזו עומד אלמנט שעיצובו משלב פליז זהוב יוקרתי למראה וברזל שחור בגימור ידני מיוחד. המפגש בין המהויות החומריות של שתי המתכות השונות מייצר עוצמה ועדינות אלגנטית כאחד".
החדר הכי חשוב בבית: "החלל הציבורי המכיל בתוכו את המטבח, הסלון ופינת האוכל מהווה את לב הבית. זהו החלל שבו בני הבית מתכנסים, מארחים ומבלים את מרבית זמנם. החשיבה המאתגרת והתהליך היצירתי והאמנותי מתחילים מהחלל הציבורי, שמשליך על כל שאר חלקי הבית".

צילום: יח"צ, עודד סמדר