follow

מעצבי פנים

הילי לזרוב, 36, נשוי + 3, גר בראשון לציון, ורועי קדרנל, 38, נשוי + 2, גר ברחובות.
שם המשרד: Other:wise, יפו.
השכלה: בעלי תואר ראשון מבית הספר לעיצוב, המכללה למינהל ראשון לציון.
סגנון העיצוב: "New Old Age. אנחנו מאמינים מאוד בהיסטוריה של עולם האדריכלות והעיצוב, אבל גם במודרניזם ובמינימליזם. זו התנגשות געשית של שני עולמות מאוד שונים, ואנחנו תמיד מנסים למצוא את החיבור ביניהם, בין העולם הנוסטלגי לעולם המודרניסטי הקר".
מקורות השראה: "כל מקרה לגופו. בפרויקט האחרון שעשינו, משרד ביפו, שאבנו השראה מאוד גדולה מהאישיות עצמה של הבעלים ומהשולחן שהוא ישב לידו. הפגישה הראשונה הייתה ברחוב יפת במשרד הישן שלו, והוא ישב מאחורי שולחן בעיצוב קלאסי מעץ אלון מלפני 80-90 שנה. הוא עצמו ערבי נוצרי עם סגנון אירופי מהודק ומאופק. רצינו לקחת את ההתרשמות הזו, הנוסטלגית משהו, ולחבר זאת לארכיטקטורה ועיצוב מודרניים יותר. החיבור ביניהם יצר 'חיה חדשה'".
פרויקט אחד שאתם גאים בו: "עיצבנו לופט ביפו בבניין לשימור. זה פרויקט שיועד ללקוח מצרפת, שחי רוב חייו בפריז, ואט אט התחיל תהליך של עלייה לארץ. תכנון הדירה הותאם לו ולילדיו, ובזמנים שהם אינם שוהים בדירה היא תוכננה כדירת נופש לסבלוט לתקופות קצרות וארוכות יותר".
החדר הכי חשוב בבית: "מה שהיה פעם חדר מטבח וחדר סלון הפך לחדר אחד באדריכלות המודרנית. חלל האירוח ומהמטבח התחברו בשנים האחרונות. פעם ההכנות לאירוח היו מוסתרות. היום נוצר חיבור של מטבח, סלון ומרפסת או גינה, שהולכים ביחד יד ביד".

צילום: אביעד בר-נס, עמית אופק, אביעד בר-נס